nuffnang adds

Hello strangers, Welcome to my reality world :)

Saya...

10 perkara yg korang tak tahu tentang aku :
  1. Seorang pendiam dan pemalu sebab tu orang selalu ckp yg aku ni sombong padahal diorang tak tahu aku ni pendiam..sobs sobs...sorry la korang if ade yg tegur tapi aku wat layan tak layan je aku ni pendiam orgnye hehe, peace
  2. Suka makan coklat..kalau pegi mane-mane restoran confirm akan order iced chocolate tapi kalau takde milo pun jadi ^^ janji ade perisa coklat...kalau tgh tgok fav movie chocolate la yg jd peneman setia =D
  3. kalau malu terus pegang hidung..bkn sbb nk korek hidung yek (jari tak masuk pun dlm lubang hidung)..but mmg prangai dari kecik,kalau tak pun terus tutup mulut sekali hehe, malu pnye pasal ^_^"
  4. bengang bila org lain duduk atas katil lepas tu tak kemas seperti sebelumnya..hmmphh mcm hampeh (abah sendiri pun kene tegur ngn aku ^^ aduyaii)
  5. bila org ckp benda lain aku gi sembang benda lain..mmg patut time sekolah dulu aku dicop nadi blur =(
  6. bila nak tidur benda yg wajib aku buat ialah dgr lagu fav yg ade dlm phone
  7. tak mkn udang sebab allergic 
  8. ade hdphone tapi mcm takde sbb kdg2 tak ingat phone letak kat mane and kdg2 malas nak topup..sorry la kawan yg mne aku tak rply msg korg tu hehe
  9. giler shopping. pantang je kalau mama ajak gi shopping :D
  10. suka mengurungkan diri dlm bilik sampai mama pun dah marah =P (tak tau la ap yg aku buat dlm bilik tu sorg2)