nuffnang adds

Hello strangers, Welcome to my reality world :)

Lebaran Datang Lagi

Assalamualaikum para muslimin dan muslimat hehe. Yeay raya dtg lagi. happynyer, sronoknyer rase nak main mercun bunyi dentum dentam je hehe.Happy yang tak terhingga rasanya. Bukan senang nak dapat suasana macam ni selalu cuma sekali setahun je. hehe




Okla entry kali ni cuma pendek je sebab nak ucapkan Selamat Hari Raya Aidilfitri kepada semua kaum muslimin dan muslimat. Aku nak minta maaf kepada semua yang kenali diri ini. Semoga ampunkan segala salah dan silap kepada rakan-rakan yang selalu terasa dengan aku ye. Semua segala salah yang TER TER tu hehe. ampun ya. kira halal dan 0-0 ye. baru adil hehe.

Bagi siapa yang tahu rumah nad kat mana, korang dijemput hadir datang ke rumah pada hari raya pertama tau. Boleh dapat ANG PAU besar hehe. dan korang pun kene lah bagi aku ANG PAU besar ye hehe. Jangan risau lemang , rendang dan segala kuih muih sume da siap untuk dijamu.

Oklah sampai disini saja yang ingin diucapkan. Semoga Raya kali ini akan menjadi raya yg amat bermakna buat kita semua. Salam Lebaran.