nuffnang adds

Hello strangers, Welcome to my reality world :)

malam yang sepi

Dear blog, i don't know what to do now. Rasa sepi je malam ni. Dgn ditemani bulan dan bintang aku terasa amat sepi. Sepi dgn kata-kata yang sentiasa menemani aku ketika senyum. Macam mana nak menjernihkan keadaan lagi.aku tak tahu macam mana lagi. Mungkin aku yang salah dalam hal macam ni. Ego masing-masing tinggi kan. Susah nak berbincang. Susah nak menyelami perasaan masing-masing. Aku sentiasa tunggu saat tu tapi masa tidak mengizinkan. Aku tak berani bersuara untuk meminta apa yang aku mahu sebab aku tak mahu kau berasa susah. Aku tak nak kau rasa yang aku ni jenis suka meminta. Aku bukan demand. Mungkin kita tak macam orang lain yang sentiasa terukir senyuman dan gembira di wajah mereka. Tapi aku rasa begitu. Tapi sayangnya bukan dengan semua keadaan. Wajah aku hanya dibasahi oleh air mata yang tiba-tiba rasa nak mengalir je. Aku tak nak dia mengalir, aku tahan selagi aku mampu. Tapi masalahnya aku tak mampu tahan. Aku biarkan sahaja. Dari pagi aku tunggu. tengahari,petang hinggalah malam. Tapi hanya beberapa minit saja yang aku rasa bahagia tersemat di hati. Masing-masing sibuk. Aku kadang-kadang tak faham apa masalah yang datang dalam diri aku. Aku tak minta lebih tapi cukup untuk waktu bagi aku. Tapi dalam hati aku masih sayangkan hubungan kita.

Butterfly fly away so high
As high as hopes I pray
To come and reach for you
Rescuing your soul
that previous messed up touching me and you