nuffnang adds

Hello strangers, Welcome to my reality world :)

Goodbye my friend


Dear Asma,

Sobs sobs sobs..Asal ko gi wey, sobs sobs sobs, hrmm sunyi la kelas tanpa ko. Da takdela aku nak dengar abang senior try ngorat ko lagi. hehe. Dah takde la aku tengok ko ngelabah lagi. Dah takdela aku nak tengok ko main mesej ngn someone lagi. sobs sobs sobs. Asal cepat benor ko gi. Baru first sem kita rapat jadi satu family dah ko nak blah. Sunyi lah kelas tanpa dengar ko masa presentation cakap "aaaa..aaaaa" . Takpelah dah rezeki selalu menyebelahi ko,nak wat camnekan. Untung selalu dimurahkan rezeki. Dengan rezeki tu ko jangan main-main plak. Jangan ambil sambil lewa. Rezeki didepan mata jangan pernah nak kau abaikan. Nanti dah masuk sana jangan lupakan kami budak dpr. hehe. Nanti kalo bilew-bilew ite akit an, ko rawat ite aw. Cian ite,akit mase tu. Ko kan nanti jadi nurse so rawat ar orang akit macam ite nanti. Hehe. Nanti bila-bila datang lah port dickson. Lepak ngn kitorang sume.Takleh lupe la masa mandi laut ko boleh jatuh pulak dalam laut.Orang lain elok je main benda tu ko plak yg tercampak kat laut.haishh nasi dah jadi bubur.haha nasib baik ko hidup kalau tak mahu jugak makan dek ikan josh haha.nanti bila aku dapat anak aku citer kat diorang "ade kawan mama main benda alah tu tercampak kat laut" hahaha.  Dah kurang dah member aku nak wat group assignment.hhrmmpphh. Takpe-takpe..hehe.Nanti ko belajar betul-betul. Jadi nurse dapat banyak duit nanti leh belanja aku makan. Hehe.Oklah asma, nanti kat sane jage diri. rindu kau ya amat.Nanti bukak sem xde dah la member aku hehe.Assalamualaikum :)