nuffnang adds

Hello strangers, Welcome to my reality world :)

Kaki rasa bergetar

Assalamualaikum,

Alhamdulillah pejam celik pejam celik dah nak mula dah sem 2, fuhhh makin lama makin kecut pulak rasa getaran yang dirasai oleh aku. Bagi aku kali ini adalah amat sengit sekali untuk aku menghadapinya sebab masa sem 1 pun aku rasa benda senang tapi lama-lama menjadi susah. Tapi kali ini memang aku rasa mencabar betul. Kalo tengok subjek dia perghh rasa goyang beb. Tapi takpe demi berkat doa dan usaha aku, family dan rakan-rakan seperjuangan aku mampu untuk bertahan sampai ke tahap ini.


ok, hehe kat atas tu jadual kelas aku, so memang aku dah takde masa lagi la nak main-main cam dulu..ok lah skrg ni pun jam dah nak dekat dah pukul 9 but aku tak siap-siap pun lagi. Bas pukul 10 tapi APTB hehe. Ok lah semoga doakan aku dapat mencapai impian mama dan abah dan juga diri. hehe Assalamualaikum.