nuffnang adds

Hello strangers, Welcome to my reality world :)

The last post for 2012..


Year 2013 is just around the corner. Another  1 hour  we will be in 2013. Okay azam baru tak tahu lg but maybe i can change myself better for this new year. First of all i would like to apologize of all my wrongdoings. Everybody make a mistakes and not perfect. I will forgive for those who have mistake with me.Past is past and i hope everybody will be happy. I want to change myself better for me and others. Aku akan buktikan kepada semua orang yang aku bukanlah hanya boleh pandang sebelah mata. I want to make my mum and dad happy and proud with me. I will improve myself better in 2013. I hope my dream will come true. (the secret dream) Hihihi. (*wish me luck guys) . i hope i can be a “mak cik”, okay dengar mcm tua. Ok i hope i can be a good and kind “mak su” hihihi. The important part is i want to be happy all the time with the love one.

Terlalu banyak sangat memori yang berada dlm tahun 2012, Alhamdulillah semuanya berjalan dengan lancar. Segala persiapan ataupun rancangan berjaya dilakukan dalam tahun 2012. Aku harap tahun 2013 dapat lebih lagi memori yang boleh aku kenangkan sepanjang akhir zaman. Semakin lama tahun meningkat semakin lama lah usiaku meningkat dan tak akan turun. Aku harap aku dapat berdiri dengan gagah dan sihat waalfiat. Aku harap abah dan mama sihat sejahtera untuk melihat kejayaan aku suatu hari nanti. Aminn :) Tahun 2012 ni lah aku belajar meningkat dewasa dan belajar meneliti kehidupan manusia di bumi yang nyata ini. Tahun 2012 nilah yang paling mencabar dan bermakna buat diri dan yang paling menarik ialah bertemu dengan si dia. *blushing :P.

I hope in year 2013 will be the best and have a good memory for me and everybody. :)
 Happy New Year Everybody :)  xoxo, don't gossip girl :P

 Luv, Nadira