nuffnang adds

Hello strangers, Welcome to my reality world :)

Hadiah dari dia

Salam wahai pembaca, hrmm dah seminggu aku cuti. hurmm rasa tak nak balik plak. waaa (menangis mcm anak kecil) hrmm boleh tak saya tak nak balik. Rasa malas la leturer. hrm. Ok takpelah demi nak grad kan aku teruskan juga. aja-aja fighting!

Ok time cuti ni aku rasa aku still sibuk jugak dgn kerja yg perlu aku lakukan. Berlambak gila assignment. fiuhhh. nasib baik cuti ni aku sempat jugak siapkan. Dan mana-mana nota aku dah coverkan balik. Cuti ni aku tak gi mana-mana pun cuma rest dekat rumah dan topup tido puas-puas hehe. Ok haritu aku terkejutkan dengan van yang tiba-tiba laju bagaikan nak langgar aku punya pagar rumah. Hrmm macam kenal. Ok itu van penghantaran surat. hrmm bungkusan apa dia nak hantar?

Dia tanya nama aku, ok fine its for me. Ok but what is that? hurmm *%&$#$!#@^ maybe surat LI kut oh maybe something special for me. hehehe Aku nampak kotak besar gedabak abang posmen hantar kat aku. Walaweyy, apo bondo ni. Ok relax and keep calm. Lepas tu aku panggil mama, then mama pun terkejut. Aku pun bawak kotak tu masuk dalam rumah yela nanti tak manis plak bukak depan rumah hihi. Ok aku suruh mama yang bukakkan sebab aku sendiri pun takut hahaha.

Mama pun macam takut jugakla, then mama bukak perlahan-lahan then taraaaa. Mama terus ambik benda tu then dukung ibarat dukung anak sendiri. @^$&%*%$^W$ Ok find dalam kepala siapa yang hantar ni??? hrmm something fishy around here. Ok aku terkejut jgakla sebab benda tu dala besar. besar dari aku plak tu.

Ok then si dia call aku, dia cakap dah dapat dah ke? Aku pun tanya dapat apa? Dia cakap hadiah. Then aku cakap teddy bear besar tu ke? Then dia gelakk Hahahha. Aku pun cakap wawat la hang pi hantar brg tu besar bagai, takdeke jual yg kecil pnye. Hehe. Dia cakap saje. Senang aku nak peluk puas-puas nanti. Aduiii. Hahaha mama ngn kaklong cakap untung ada orang bagi teddy bear besar macam ni. Hihi.

Papepun im totally happy, Thanks btw sebab bagi hadiah tu. Totally sedap bila peluk hahaha. Dia cakap senang bagi yang tu sebab nanti bila dia jauh, bila aku rindu dia, aku boleh peluk EN. Teddy tu puas-puas. Hahaha. Thanks syg :)



Hehe , Thank you Awak <3 font="">