nuffnang adds

Hello strangers, Welcome to my reality world :)

Short story

Hello, da lama kan tak dengar citer dari aku. hihi. sorry morry, sebab lately ni aku sibuk sgt dengan kuiz, test, assignment bagai. Fiuhhhh, mmg bbbbzzzzzzzz. Even kjp lagi pun aku still ade lagi kuiz but aku still bole plak rilex ber-blogging hihihi.

Ok just nak type short story ckit apa yg berlaku selama ni. Ok lately ni aku stress gila-gila dgn menghadap sume benda ni. Aku jadi tak fokus dgn keadaan. Aku pun tak tahu knp. Masalah boleh dibawa ketepi tapi kita still tak dapat nak lari. Itu je aku nak ckp. hahah. Ok Aku rasa mcm gabra jgak nak hadap sem 3 ni sbb subject sume serious wa cakap sama lu, serious killer lah beb. Aku jadi fadeup jgak nak hadap benda ni sume but aku kena fikir perlahan-lahan utk relax dgn keadaan camni. Jgn rsau, aku still ada Allah S.W.T yg dapat membantu aku. Aminnn. Semoga aku kuat tempuh segala dugaan.

Ok semalam aku baru je balik, aku lepak rumah member dan tinggalkan katil kesayangan aku di kamsis demi nak siapkan assignment. Hahaha tp yg ni best sikit. Sebab kitorg kena shoot mcm nak wat movie. Hihi. Bajet pun boleh tahan lagi. still under cover. hrmm. So harap-harap video tu gempak. Tp yg tak leh blah-nye kitorg yg tak shoot ni pun dah letih bagaikan baru lepas menoreh getah. Apa yg penat pun aku tak tahulah. Mungkin itulah perasaan bila orang lain yang kerja disebalik tadbir kut. hehehe.

Ok just itu je nak cerita. Assalamualaikum, Peace yo!

p/s: Awak, kita rasa mcm kita ngn awak semakin jauhlah sbb mgkin each other busy with our assessment right? Kita rasa kita ngn awak dah tak rapat cam dulu, sms-ing pun kjap je kan, Bila awak nak mesej, saya tido, bila saya nak mesej awak lyn dota, hrmm. Bila dlm kelas je kita dpt ckpkan. Tapi takpe, ini dugaan kita dua nak dptkan diploma. Papepun i miss you ;(