nuffnang adds

Hello strangers, Welcome to my reality world :)

Whats in my handbag?

Hey guys, Aku baru je balik dari klinik. Aku tak sakit teruk but for me it's teruk jugak la sampai aku segan nak keluar rumah. Bukan demam but sakit mata. Mata aku makin lama makin bengkak. Haishh besok nak balik PD nak start sem 3 takkan sakit lagi kut. Takpelah ujian Allah S.W.T. 

Ok yg ni just saje nak post something. just want to share with you. Ada kala ramai gak yg suka selongkar barang org. Tak baik la camtu. No No No. Stop doing like that. Tak bagus tau dik. Hrmm nanti org tuduh kita pencuri pulak. But now im officially for you menyelongkar sendiri apa yg ada dlm handbag aku. ye lah aku pun tak suka juga orang lain yg menyelongkar brg aku. Hey, its mine Ok!. My Privacy! 

So kebiasaannya aku akan bwk a big handbag sebab senang banyak barang bole isi. hehe walaupun berat tapi aku suka. Senang. Sume brg ada dlm handbag. Hehehe. Tapi kadangkala senang untuk para peragut meragut. ok. Tapi kali ni aku bawa beg kecil. It just nice. Comel je. Ok handbag ni dari mama. Dia dah tak guna so i decided to take it untuk dijadikan kenangan hehe. Aku ni jenis yg suka mengumpul handbag. Rutin for every girls kan.

Taraaa, ni lah handbagnye. So vintage i thinkk. Thanks mum gave me this cute handbag.


I tak dapat letak bnyk brg sebab saiz dia sgt kecil so just benda-benda penting je bwk.


My Maybelline compact powder, muka cepat berminyak dan kadang-kala nampak kusam tu yg kena bwk tu hehe


My Silkygirl Lipstick. Lepas mkn warna lipstick pudar so ini pun kena bawa


My contact lens case if my eyes tak selesa pakai lens so i can take it off


My Vaseline lotion. Cuaca sekarang panas so kulit perlu dijaga :)

So just a few things that i can bought if i use this bag. My wallet i cannot show bcoz it secret and i took all the pictures using my phones so thats why my phone is not there.

So I think I wanna buy a new handbag for me to keep for my collection. Can I buy it mum?? Hehe