nuffnang adds

Hello strangers, Welcome to my reality world :)

Cerita Prektikel

Salam, Hey
Sekejap je masa dah berlalu. Tup Tup da masuk bulan July
Harini hari Jumaat, So dah 3 minggu aku praktikal 
So far so good, Alhamdulillah
Cuma kadang-kadang kerja takde so rasa bosan jugaklah
Tapi takpe janji bila gua dapat kerja sume mesti beressss hehe

Pengalaman aku berkerja sooooo memenatkan
Fiuhhhhh... Tak tahu nak cakap apa dah
Tapi staff sume ok. sampai ada masa aku tak tahan nak gelak
Aku duk dalam ofis jer, tak kuar mana. just wat kerja office and sambil tu ada benda marketing aku terapkan. Actually marketing bukan hanya sekadar benda yang kita perlu jual tapi perkara or tujuan untuk kita mempertemukan sesama individu yang lain juga dikatakan marketing. Ok itu apa yang aku dah belajar lah jugak dari pengalaman selama aku practical kat sini. 
Alhamdulillah, Cuma yang penat kena terkejar-kejarkan pasal punch card haha.
 Bila time rest just duduk goyang kaki and online woots-woots
 
Semoga setiap perkara Allah berkatkan, Aminnnn
Mudah-mudahan apa yang aku belajar ni akan aku ingatkan. 
So sampai sinilah aku cerita kan pasal praktikal ni. Bye. See you soon.